Mijn Klacht:
Ik heb al 1 keer eerder gehad dat ik Veel te laat de SMS met waarschuwing dat ik buiten mijn bundel Internet gebruikte. Dit is gelukkig opgelost na een gesprek met een medewerker van Vodafone. Nu kreeg ik Tot mijn schrik vorige maand weer een SMS. Ik gelijk klantenservice Vodafone gebelt. .En ja hoor weer was de SMS te laat Verzonden. Dit zou weer verrekend worden zei de slecht verstaanbare medewerkster. Ik moest anders maar een SMS sturen ..data naar 4000. Zo kon ik sowieso niet meer buiten mijn bundel komen. Ik heb 4 keer moeten vragen wat ze zei.. Want Kon haar echt niet verstaan. . Ik stuurde data naar 4000. Wat volgens mij ook weer geld kost. Echter bestaat deze code helemaal niet. .Weg geld..Volgens de medewerkster zou het ook hoef komen met de kosten die buiten de bundel gemaakt konden worden want Vodafone had de SMS Veel te laat Verzonden. . Nu zout ikk op mij afschrift staan van vorige maand dat er ipv 52.50 bijna 100 euro is afgeschreven. .
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn geld buiten mijn bundel terug krijg. Dus bijna 50 euro. . En als er nu geregeld word dat ik niet meer buiten mijn bundel kan komen. . Dus wat ik zogenaamd met de code data kon regelen.

