Mijn Klacht:
Helaas hebben wij in ons kleine dorpje geen 4G en helaas ook geen 3G en zoals verwacht ook geen 2G maar dat wij geen gesprek meer kunnen voeren op onze telefoons omdat de verbinding binnen 60 seconden verbreekt of dat we helemaal niet bereikbaar zijn dat gaat mij echt te ver. Helaas denkt Vodafone hier anders over zij zien namelijk geen problemen in ons gebied en geven aan dat we zelf maar een signaalversterker moeten kopen!! Dan ben je al sinds 2000 klant en dan is dit wat ze je bieden.
Gewenste Oplossing:
Als ik op een normale manier kan bellen en misschien eens een plaatje kan downloaden of een keer mijn mail kan checken!!

