Mijn Klacht:
Na al jaren zonder probleem klant te zijn bij Vodafone kreeg ik nu ineens een rekening 90 euro meer dan normaal.
Bij het bekijken van mijn rekening blijkt er buitensporig veel data te zijn berekend. Niks geen waarschuwing ontvangen. Telefonisch contact opgenomen met Vodafone blijk ik niks wijzer te worden. Ivm mijn privacy kunnen ze mij niet vertellen waar de data voor gebruikt is. Bijzonder dat er data wordt gerekend terwijl mijn telefoon overdag op vliegtuigstand staat. Daarnaast voornamelijk ’s nachts veel verbruik terwijl ik slaap. Als ik dat uitleg zegt die meneer misschien heeft u de instellingen van uw telefoon veranderd?
Nee niks veranderd! Niks anders qua gebruik maar toch 90 euro meer moeten betalen zonder fatsoenlijke uitleg. Zo ga je toch niet om met vaste klanten? Belachelijk!
Gewenste Oplossing:
Teruggave van de buitensporige kosten

