Mijn Klacht:
Ik krijg de laatste 3 maanden een zeer hoge factuur voor data, heb rekening specificaties uitgedraaid en het blijkt dat op de onmogelijkste tijden zoals bijvoorbeeld ’s nachts als ik lig te slapen grote bedragen data in rekening worden gebracht. Als je de rekening analyse bekijkt zie je dat ik van oktober 2013 t/m juli 2014 altijd het zelfde verbruik heb gehad!
In het telefoongebruik is de laatste maanden niets veranderd en als ik thuis ben maak ik gebruik van eigen wifi en geen data van Vodafone!
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat hier naar gekeken wordt en ga dan ook niet akkoord met de facturen van de laatste drie maanden.

