Mijn Klacht:
ik kreeg deze maand tot mijn schrik een telefoonrekening van 118 euro ipv normaal rond de 22 euro. volgens de specificatie heb ik voor 78 euro extra aan data verbruikt, dit terwijl ik niks anders als normaal heb gedaan. ik heb 900 mb en ik verbruik gemiddeld rond de 4 a 500 mb. ik ben er nog nooit overheen gegaan. heb niks anders als anders gedaan. het ergste is nog dat vodafone beweerd dat ik een sms heb ontvangen op de datum toen ik over mijn bundel heen zou zijn gegaan terwijl ik absoluut nooit een sms heb ontvangen van ze. navraag bij de klantenservice levert niks op. ivm privacy mogen ze me niet vertellen waar mijn data aan op is gegaan en ik kan dus niks doen verder. tijd voor een nieuwe provider !! ik ben jarenlang een trouwe klant geweest en heb nooit een rekening een dag te laat betaald maar mijn kijk op vodafone is nu drastisch veranderd.
Gewenste Oplossing:
ik een verklaring krijg van vodafone waar ik die extra verbruikte data aan op zou hebben gemaakt en wanneer dit niet aangetoond kan worden wil ik dat mijn rekening word veranderd naar de werkelijk gemaakte kosten

