Mijn Klacht:
Afgelopen augustus was ik op vakantie in Japan. Ik heb toentertijd een Alles-In-Op-Reis bundel XL van vodafone ingeschakeld. Vanwege het tijdsverschil heeft Vodafone een verkeerde en onjuiste tijdszone in rekening gebracht. De voorwaarde dat vodafone een (Europese Tijdszone) hanteert zijn door de managers van vodafone aan mij bevestigd. Ondanks die bevestiging is de tijdszone van Japan automatisch bij mij in rekening gebracht. Met als resultaat dat ik onterechte rekening van 167 euro heb. Ondanks de vele belletjes naar de klantenservice en winkelbezoekjes kon niemand mij verder helpen en heb ik uiteindelijk een klachtenbrief moeten sturen. Deze brief zou uiterste serieus werden genomen en ik zou binnen 10 werkdagen antwoord krijgen. Nu 3 weken verder heb ik nog steeds niks vernomen van Vodafone. Ik heb daarnaast een printscreen gemaakt van de juiste tijd die ik heb gebeld.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik het complete bedrag van de maand augustus niet hoef te betalen en ik mijn telefoonrekening per direct kan stopzetten bij vodafone.

