Klacht: Onbetrouwbare logistieke partner

op 20 mei 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Bestelling zou geleverd worden door waardeloze logistiek partner Dynalogic. Afgelopen maandag is het pakket zogenaamd door een soorteer fout zoekgeraakt. Dinsdag poging twee om tussen 8-13 te leveren. Een half uurtje van te voren keurig een sms dat de chauffeur 11:45 er zou zijn. Vanaf dat moment heb ik dit even in de gaten gehouden gezien eerdere reviews van Google. Om 11:43 reed er een schamel wit busje voorzien van wat stickerrestanten mijn huis voorbij, stopte op de hoek en reed daarna direct verder. Om 12:40 kreeg ik de melding van Dynalogic wij hebben u gemist. Contact opgenomen met Vodafone en de medewerkster heeft gebeld met Dynalogic. Chauffeur beweerde te hebben aangebeld en 3 minuten te hebben gewacht. Best knap aangezien wij samen hier toch echt wat anders hebben gezien.

Ik ben zeer benieuwd wat de Directie van VodafoneZiggo hier mee gaat doen. Of herkennen zij zich volledig in het doen en laten van deze logistieke dienstverlener.
We zijn nu aan het overwegen of we niet beter kunnen annuleren en overstappen naar een andere partij.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RBO123