Mijn Klacht:
bij overstappen op 18 maart, intern bij Vodafone alles in 1, heb ik 3/4 dag zonder telefoon en internet gezeten. Is van tevoren niet door Vodafone gemeld. Na aansluiten bleek dat mijn oude telnr niet meer werkte. Er was wel een tijdelijk nummer, maar daar kreeg ik pas 1 dag later bericht van met de melding dat op 20 maart het nummerbehoud geactiveerd zou zijn. Mooi niet dus. Na tel contact bleek dat dit pas op zijn vroegst op 23 maart geëffectueerd zou worden. Kortom minimaal 5 dagen niet bereikbaar op de vaste telefoon. Men vond dit heel normaal bij Vodafone.
Men sluit dus contracten af onder valse voorwensels, ik beschouw dit als bedrog en liegen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben niet tevreden want er is geen oplossing. Ook kan ik het contract niet opzeggen zonder boete.

