Mijn Klacht:
Al meer dan een week verder en nog steeds geen t.v. !! Niet normaal. En niet even bellen of zelf contact met ons opnemen om e.e.a. uit te leggen .. NEE wij moeten steeds ZELF bellen, en dan zegt zo’n meisje aan de telefoon; ik kan er wel melding van maken … GRRR ongelooflijk. We willen gewoon weer BEELD !! Zo’n spijt dat we 2 jaar geleden zijn overgestapt van UPC naar VODAFONE
Gewenste Oplossing:
z.s.m. beeld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

