Mijn Klacht:
Ik heb vorige maand een sim only afgesloten via gsmweb.nl
maar na 3 dagen besloten toch te willen annuleren,
Vervolgens is dit doorgezet naar vodafone en die zeggen dat de annulering geweigerd is omdat mijn persoonsgegevens niet kloppen terwijl ik uren en dagen met gsmeeb bezig ben geweest om dit te controleren en hrt klopt 100 procent. Dit is toch niet normaal van vodafone?
Nu voor de 2 de keer geannuleerd en nu zeggen ze ijskoud niets te hebben ontvangen
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ze het gaan unnuleren

