Mijn Klacht:
Ik heb 2 maanden voordat mijn abonnement af zou lopen heb ik het abonnement op gezegd in een filiaal van Vodafone. Echter is gebleken dat er iets mis is gegaan binnen de administratie daar.
Gewenste Oplossing:
Als de kosten worden opgedoekt en ik de facturen van de maand oktober en november niet hoef te betalen. (dit heeft met de opzeg termijn te maken).

