Mijn Klacht:
ik ben al 11 maanden bezig met Vodafone om storingsvrij te kunnen bellen, na 4 reparaties is het nog hetzelfde, ze verzinnen elke keer iets nieuws nu moet ik 4G uitzetten dan zal het beter gaan (niet dus). Nu krijg ik weer het advies om het toestel ter reparatie aan te bieden voor de 5de keer dus en dan moet ik binnen 3 maanden dit nog 2 keer doen en (misschien ) dan kunnen ze misschien iets voor je doen met een ander toestel. Als ik een oude Iphone3 pak kan ik prima bellen en mijn oude iphone4 deed het ook goed. Trouwens met de 4 leentoestellen die ik kreeg ook Iphone5S was ook niet te bellen
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik een toestel heb waarmee ik kan bellen, ben fotograaf en krijg mijn werk meestal per telefoon door dus u begrijpt dat mijn klanten dit ook niet prettig vinden als je per gesprek regelmatig moet zeggen (wat zegt u, ik versta u niet)

