Mijn Klacht:
Ik heb al maanden een hoge telefoonrekening, hij is zeker iedere maand 100 euro duurder dan dat ik normaal heb.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen dat dit uitgezocht word en eventueel gecompenseerd wordt en nog liever zeg ik mijn abonnement op want ik heb geen vertrouwen meer in Vodafoon.

