Mijn Klacht:
Sinds een paar maanden betaal ik toren hogen rekeningen. Ik krijg binnen 4 dagen al de melding dat ik boven mijn 1000 mb heen ben. Dit terwijl ik alleen maar op wifi heb gezeten. ik heb zogenaamd binnen 4 dagen 1000 mb verbruikt en zit ook nog eens binnen 4 dagen 40 euro over mijn abonnement heen.
Gewenste Oplossing:
Als ik me geld terug krijg en dit opgelost is.

