Mijn Klacht:
Laatste 2 Maanden krijg ik van Vodafone te horen dat ik 120 en 900 euro over mijn bundel heen zit qua datagebruik. In mijn ogen kan dit niet ook omdat ik grotendeels op de plaatsen wifi heb waar ik verblijf. Ook heb ik het datagebruik uitgezet na de eerste waarschuwing van Vodafone en toch zou er gebruik gemaakt zijn van de data.
Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon mijn maandbedrag maar hoef te betalen.

