Mijn Klacht:
Ik krijg van Vodafone alleen maar rekeningen dat ik zoveel gigabite over mijn tegoed zou zitten.
ik heb een abonnement van 4 gig bij me telefoon, volgens de rekeningen verbruik ik 7 a 8 gig per maand.
Na 5 keer gebeld te hebben kunnen hun mij geen ander andwoord geven dan dat ik dat gewoon verbruikt heb en dus gewoon moet betalen.
Het rare is dat als ik de rekening bekijk er altijd snachts en op de raarste tijden veel internet word gebruikt bijv. 04.10 snachts op een door de weekse dag.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als hun mij een verklaring kunnen geven hoe dit kan, en de kosten worden gedekt met een groot deel ben ik ook al blij.
ik voel me nu gewoon genaait.. voel me GEEN KLANT van vodafone maar een SPONSOR.!!!!!

