Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over mijn telefoonrekening van oktober. Het gaat om een bedrag van 157.30 euro. En dat terwijl ik altijd rekeningen heb tussen de 45 en 70 euro. Nu heb ik te horen gekregen dat het om mijn dataverbruik zou gaan. Dat is in mijn ogen volstrekt onmogelijk. Ik heb een specificatie gevraagd en heb hem daarop gekregen. Daarin staat dat ik op 29.09.14 om 15.14 221.328kb heb verbruikt. Dat is onmogelijk, want ik was aan het werk en daar is Wifi en wij mogen niet eens onze mobiel gebruiken tijdens het werk. En vervolgens staat er op 30.09.14 dat er om 01.36 425.238 kb is verbruikt waar het bedrag 34,317 bij staat. Nou op dat tijdstip lig ik toch echt te slapen, zeker met 2jonge kinderen. En thuis werkt de Wifi. Ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen die echt op de kleintjes moet letten, dus ik ben daar heel gedreven in om de kosten zo laag mogelijk te houden. En zo zijn er meerdere tijdstippen wat gewoon niet mogelijk is. Thuis heb ik Wifi en op het werk is ook Wifi. Dus mijn inziens kan dit bedrag absoluut niet kloppen,. Zeker niet als ik alle rekeningen nakijk die ik in al die jaren bij vodafone heb gekregen. Ik ben eigenlijk altijd tevreden geweest met jullie service, maar kan wel zeggen dat jullie je er nu wel heel makkelijk van af maken. door gewoon te zeggen dat het aan mijn dataverbuik ligt en niet even verder kijken. Zodra ik klaar ben op internet via de Wifi schakel ik mijn actieve applicaties altijd uit. Daar heb je juist een mooie widget voor. Om mij heen hoor ik ook heel veel klachten. En heb het advies gekregen om Tros Radar te kijken. Wat ik daar hoorde was heel herkenbaar. Rond de 100 euro te hoge rekening. Heel vreemd!!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als jullie alles nog eens goed nakijken en zien dat deze rekening echt te hoog is. Zou normaal niet klagen over een rekening, maar weet gewoon zeker dat dit absoluut niet klopt. Ik ga er dan ook vanuit dat er een tegemoetkoming van jullie kant in zit. En dan denk ik zeker wel rond de 80 tot 100 euro. Gezien de hoogte van al mijn andere rekeningen is dat reeel bedrag. Als mijn klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost beloof ik jullie dat ik na deze abonnementsperiode naar een andere provider overstap.

