Klacht: Geen reactie binnen 5 dagen tot 2x toe

op 19 mei 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een mobiel retour gestuurd maar kreeg geen reactie op de afwikkeling. Na een mail geen antwoord gekregen binnen 5 dagen. Na een chat werd mij beloofd dat ik nu wel binnen 5 dagen reactie zou krijgen. Nu al weer meer dan een week geleden. Er is bevestigd dat de mobiel is ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn betaling retour krijg en een verklaring waarom er niet binnen 5 dagen gereageerd wordt. Eigenlijk vind ik dat ik hiervoor genoegdoening moet krijgen. Iets beloven en niet doen is niet erg klantvriendelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geritz