Mijn Klacht:
Sinds juli 2014 geen problemen met bereik, daarna binnenshuis geen bereik meer. Ook een 2e telefoon hier heeft er last van. Beide Note 2.
Moet altijd naar buiten of iets signaal te kunnen ontvangen.
Er is helemaal geen signaal, ook alleen GSM werkt niet. 3 en 4G dus ook niet. Meerdere malen opnieuw geinstalleerd.
Gewenste Oplossing:
Wanneer alles weer normaal werkt. En niet afdoen met dat je toestel niet goed is.

