Mijn Klacht:
Ik heb vorig jaar een red abonnement afgesloten met een iphone 5 omdat ik dan van het (komende) 4G gebruik kan maken. Maar helaas heeft vodafone besloten het 4G netwerk voor de Iphone 5 niet verder uit te breiden. Ik heb nu dus een 4G telefoon en een 4G abonnement maar geen 4G. Vodafone is op geen enkele manier bereid hierin tegemoet te komen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik korting op het abonnement krijg of een iphone welke wel op het 4G netwerk werkt.

