Mijn Klacht:
Tot mijn grote verbazing ontving in van Vodafone een sms waarin stond dat (omdat de kosten van het datagebruik buiten de bundel 134 euro bedroegen) voor de zekerheid het internet was geblokkeerd. Enige tijd geleden ontving ik een sms waarin stond dat er nog 250 Mb over was. Logischer wijs verwachte ik een sms met de waarschuwing dat er 100% was gebruikt van de bundel. Een medewerker van Vodafone vertelde mij telefonisch dat het bij de “oude” abonnementen niet mogelijk was om deze sms te versturen. Zo stond het blijkbaar ook in de voorwaarden. Normaal gesproken gebruik ik bijna geen data op deze telefoon, vandaar te meer mijn verbazing over dit bedrag. Ik begrijp dat Vodafone liever geld verdient aan haar klanten dan ze tijdig te waarschuwen voor (buitensporig) hoge kosten voor Mb’s buiten de bundel, maar dit gaat echt te ver.
Gewenste Oplossing:
De kosten voor de data buiten de bundel dienen gecrediteerd te worden of tenminste berend worden volgens de prijzen binnen het abonnement.

