Mijn Klacht:
In april van dit jaar kreeg ik een rekening van €111,38. Dit kwam doordat ik na 2 weken (na het begin van de maand) al over mijn dataverbruik was. Hierna had ik het internet meteen uitgezet, waardoor ik de rest van de maand zonder internet verder moest. Dat ik al zo snel over mijn dataverbruik heen was is raar, aangezien ik nooit in de buurt van de 2 gb (die in mijn abonnement zit) kom, en die maand ook niks anders met mijn mobiel heb gedaan. Ik heb Vodafone hierover gebeld en ze vertelden me dat ik inderdaad over mijn databundel heen was, maar ze konden me niet vertellen waar ik het dan aan verbruikt zou hebben. Op de vraag hoe ik hier wel achter kan komen hadden ze geen antwoord evenals wat ik eraan kon doen aangezien ik zeker weet dat ik niet boven de 2 gb heb gezeten.
De reden dat ik laat kom met deze klacht die ik in april al had is het stuk in het tv-programma Radar van de Tros.
Gewenste Oplossing:
Wanneer Vodafone uit kan leggen waar die belachelijk hoge rekening vandaan komt. Kunnen ze dit niet, dan zou ik graag 111,38 min mijn normale abonnementskosten (48,99) terug willen.

