Mijn Klacht:
ik heb een abbonement en de laatste maanden krijgen we steeds een hoge rekening van boven de 120 euro terwel we normaal 58,50 euro per maand dit vind ik niet normaal het is dan over een twee maanden anders is af gelopen voor mijn dan geen vodafoon meer laten ze het eerst maar eens uitzoeken
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als ze het normale bedrag vragen en niet het dubbele

