Mijn Klacht:
Beste,
Ik ben jarenlange trouwe klant geweest bij Vodafone, maar vorig jaar ben ik verhuist naar belgie. Ik heb toen zoals alles netjes opgezegd daar ik in belgie een nieuw abonnement heb genomen bij een belgische provider.Doordat Vodafone de afrekeningen naar mijn adres in nederland bleef sturen kreeg ik een schrijven van INTRUM (terugvorderingsdienst in belgie) ik heb dit toen direct in orde gebracht maar blijkt dat ik een bedrag dubbel heb betaald zowel aan Vodafone als aan intrum, na meermaals naar hen telefoontjes te hebben gepleegd om dit bedrag terug te vorderen, en emailverkeer te hebben gedaan is dit tot op heden nog steeds niet opgelost. Vodafone zei me in juni dat ze dit bedrag gingen terugstorten maar zonder resultaat alsook wezen ze me door naar intrum maar daar wijzen ze me dan terug door naar Vodafone, dus is het echt een terugkaatsspelletje zonder oplossing, het bedraag bedraagt toch 130 euro dus het gaat hier niet over 10 euro, alsook de manier van behandeling vind ik na jarenlange samenwerking met hen zeer onterecht. Ik had hier graag een oplossing voor gezien; Vandaag heb ik hen terug gemaild omdat ik het bellen meer dan moe ben. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij verder helpen.
Mvg
ernest ripson
de teerlink 3
8530 harelbeke
0471 093215
Gewenste Oplossing:
wanneer ik het teveel betaalde bedrag eindelijk teruggestort krijg

