Mijn Klacht:
Heb net een bericht gehad dat ik, tot mijn grote schrik, 100 euro (!!) buiten mijn bundel ben gegaan. Ik heb 1gb in mijn abonnement en daar heb ik het afgelopen jaar altijd al genoeg aan gehad. Door verhoging van het mb’s per seconden, zat ik al snel over de helft heen maar had toen 4g uit gezet. Zonder enige waarschuwing sms’jes ben ik hierdoor flink op de kosten gejaagd.
Gewenste Oplossing:
Een sms met waarschuwing dat mijn bundel op was had ik graag gewild, niet gehad en daardoor op kosten gejaagd. Pas bij 100 euro buiten je bundel wordt je internet automatisch stop gezet, dit zou al bij een veel lager bedrag moeten kunnen.

