Mijn Klacht:
na telefonisch contact te hebben gehad met vodafone hoofdkantoor, ben ik op advies naar de Vodafone winkel in de grote houtstraat gegaan om te gaan vragen hoe het kon dat mijn abonnement zomaar verlengd was zonder mijn toestemming (ik moest van het hoofdkantoor mijn officiële contract opvragen daar met mijn handtekening) ik werd daar geholpen door een turkse Marokkaanse jongen die mij ervan durfde te beschuldigen dat ik de boel aan het oplichtten was.hij schreeuwde tegen me en kon niet mijn contract tevoorschijn toveren met mijn hand tekening.
Gewenste Oplossing:
als hij ontslagen word.

