Klacht: Abonnement zonder toestemming verlengd

op 20 mei 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

December 2018 heb ik een jaar abonnement afgesloten bij Vodafone. Begin mei 2020 heb ik contact opgenomen om mijn abonnement stop te zetten. Tijdens dit gesprek kreeg ik te horen dat mijn abonnement in maart 2020 met een jaar verlengd is zonder mijn weten of toestemming. Er zou een onderzoek gestart worden of het contract inderdaad onrechtmatig is afgesloten en dit zou 10 werkdagen duren. Vervolgens niks meer gehoord en na meerdere telefoontjes toen het termijn verstreken was kreeg ik het bericht dat het verkeerde onderzoek is gestart en dit nogmaals 10 werkdagen zou duren. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan en vervolgens heb ze iets ingang gezet waardoor ik binnen 2 werkdagen een uitslag zou krijgen. Daar wacht ik nu op.

Als per direct mijn abonnement gestopt word en ik nooit meer iets te maken krijg met deze waardeloze organisatie.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sven1988