Mijn Klacht:
Ik heb op 11 maart mijn abbonement verlengd. Op 12 maart zou mijn nieuwe iphone geleverd worden. Ik moest zelf er achter aan om te kijken waar mijn telefoon bleef. 3 keer klanteservice gebeld elke keer kreeg ik een ander verhaal te horen waarop ik mijn abbonement heb geannuleerd. Tot op heden heb ik nog geen telefoon, bevestiging van annulering of een bericht van vodafone gehad.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer mijn abbonement geannuleerd wordt of wanneer ik mijn telefoon heb.

