Klacht: 6 dagen voor aanbieding

op 19 mei 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Beste Vodafone
Vorige week ons abonnement na lang twijfelen om laten zetten omdat 1 van ons een nieuw toestel nodig had. Prettig gesprek gehad aan de telefoon met een van de medewerkers van de klantenservice. Echter 6 dagen later keken wij op de site en toen bleek er aan mooie aanbieding te zijn voor de telefoon die wij hadden gekozen namelijk de samsung S20. Een korting tot 289 en een headset twv 229 cadeau. Dus als wij 6 dagen gewacht hadden konden wij gebruik maken van deze wenselijke aanbieding Ik kan mij moeilijk voorstellen dat jullie klantenservice niet p de hoogte is van aankomende aanbiedingen en in dat geval hadden wij daar graag op gewezen willen worden zodat we hier gebruik van konden maken. Hier een chat over gehad met een aantal verschillende medewerkers die niet naar wens verliep. Uiteraard is onze eerste wens een service richting onze kant om gebruik te maken van deze aanbieding echter een meer klantvriendelijke benadering was zeker ook wenselijk geweest, Als er niets aan te doen is dan is dat zo maar enige begrip zou toepasselijk zijn.

Een service richting onze kant om gebruik te maken van de aanbieding.
Een meer klantvriendelijke benadering richting een vaste en tevreden klant.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon Prins