Klacht: Vodafone zakelijk schrijft onterecht teveel geld af van mijn rekening

op 30 april 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ondanks meerdere keren telefonisch contact te hebben gehad met Vodafone en een paar keer een brief te hebben geschreven is mijn abonnement die in september 2015 was verlopen nog steeds niet omgezet naar een sim only. Vodafone blijft nog steeds maandelijks een bedrag afschrijven voor abonnement met toestel.
Ik ben daarover door een medewerker van Vodafone voor het eerst gebeld voordat mijn abonnement zou verlopen. Later krijg ik van Vodafone te horen dat die medewerker was vergeten om een bandje op te nemen om mijn contract bevestiging vast te leggen. Om die reden is de contract niet omgezet. Ik heb daarna nog schriftelijk een omzetting van mijn contract naar een sim only aangevraagd bij Vodafone. Maar dat wilde ook niet helpen en is mijn contract nog steeds niet omgezet.
Ik heb daarover meerdere keren geschreven naar Vodafone maar tot op heden is het nog steeds niet rechtgezet en wordt er maandelijks teveel afgeschreven van mijn rekening.
Ik vindt dat Vodafone een zakelijke klant op deze manier probeert vast te houden aan een te dure abonnement en zo maandelijks een te hoge bedrag van de rekening blijft afschrijven terwijl de looptijd van die contract al is verlopen.
Vodafone laat op deze manier zijn zakelijke klanten opdraaien voor fouten die worden gemaakt door de medewerkers van Vodafone.

Ik wil graag dat Vodafone mijn abonnement omzet naar een sim only abonnement zoals ik dat voor het einde van mijn contract al had gevraagd.
Vodafone hoort dan ook al het teveel gerekende aan maandelijkse abonnementskosten aan mij terug te betalen of te verrekenen met facturen van de komende maanden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raja1