Klacht: Vodafone you

op 07 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Beste,

Mijn zoon en ik zijn met vakantie in Benidorm.
Omdat het met mijn vader niet goed gaat vond ik het zeer belangrijk dat ik met Nederland in contact kon blijven middels Watsapp.
Aangezien de kosten in het buitenland nogal flink omhoog kunnen lopen, heb ik gekozen voor Vodafone You.
Dit heeft me € 15,00 gekost en ik had dan 100 belminuten/sms en 1 GB data.
Normaliter heb ik een abonnement lopen bij Vodafone en ik heb op vrijdag 1 sept. mijn kaartje vervangen door Vodafone You.
Die dag zijn we ook vertrokken naar Benidorm maar zodra we de grens in België over waren had ik totaal geen verbinding meer met internet.
Ik heb meteen gebeld met 1200 en daar kreeg ik verschillende verhalen te horen, zoals Proximus heeft problemen, probeer eens een andere provider.
Ik moest mijn telefoon in de vliegmodus zetten voor 10 minuten.
Ook werd mij gevraagd mijn telefoon eens helemaal uit te zetten.
Er werd mij verteld dat de instellingen van mijn telefoon goed waren maar dat ze mijn toestel op afstand gingen resetten.
Wat er ook verteld werd, en wat ik ook probeerde, niets hielp.
Ik kreeg totaal geen verbinding.
Wat ik nog het meest vervelend vond was dat ik steeds moest bellen met het nummer 1200 nadat ik iets geprobeerd had wat mij opgedragen was.
Alleen toen ik voor de vierde keer belde kreeg ik te horen dat ik te vaak gebeld had en dat de verbinding verbroken werd.
Kortom…..
Mijn vakantie zit er nu bijna op en ik heb dus totaal niets gehad aan Vodafone You.
Sterker nog…..
Ik heb voor € 19,95 internet afgesloten in het hotel waar we verbleven gedurende de tijd dat we met vakantie waren.
Het heeft me nu dus € 35,00 gekost.
Wat ik nu wil is dat ik de €15,00 van Vodafone You terug krijg aangezien ik er totaal niets aan gehad heb.
Ik had het geld net zo goed op straat gegooid kunnen hebben.
Bij de kantenservice vertelde ze mij dat ik een nieuw kaartje kon krijgen maar aangezien mijn vakantie er bijna op zit en ik een vast abonnement heb bij Vodafone, wil ik dit niet.
Ik wil gewoon mijn geld terug.

Het telefoonnummer waar het om gaat is 06-25217159
Het nummer van mijn abonnement is 06-46163540

Ik hoop van harte dat dit op een goede manier afgehandeld kan worden.

Met vriendelijk groet,
Mevr. L. Kluijt

Ik ben tevreden als ik de € 15,00 terug heb gekregen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilian Kluijt