Klacht: vodafone wijzigd abonnment niet na eigen bevestiging

op 25 april 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

vodafone smartcrew heeft mij onlangs een slecht en duur abonnement met een iphone 4 aangeboden ter verlenging van mijn oude contract. Zoals gerechtelijk in nederland gebruikelijk is heb ik de telefoon terug gezonden en het contract binnen 8 dagen binnen 8 dagen geannuleerd. Vodafone stuurt mij een bevestiging dat alle is terug gezet naar het oude contract en oude einddatum. Tot vandaag 5/4 krijg ik plots een mail van vodafone dat mij weer een ipone 4 wordt toegezonden en zie dat mijn contract datum zonder toestemming plots is gewijzigd van 16-6=2013 naar 16-6-2015 zonder mijn toestemming. Malafide praktijken. Ik zal het toegezonden toestel niet aannemen van de postbezorger daar ik niets heb besteld. Ik ben jarenlang klant geweest bij vodafone maar nu nooit nooit meer.

Wederom alles terug zetten in oude situatie, Ontbinding van huidig contract als compensatie van de bezorgde ellende en excuses.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 25 april 2013 om 11:43 geantwoord

Klant reactie via e-mail gestuurd, bedankt voor de opmerkingen en aangegeven dat feedback welkom is.

Alle klachten die gemeld zijn door jordy1996