Mijn Klacht:
Wat een waardeloze provider Is vodafone. Ik ben er klaar mee.
Ik had een jaar een tel, tv, Internet abonnee met Vodafone.
Jaar wad voorbij en ik had van een andere provider een brief thuis gekregen
goedkoper en meer mogelijkheden.
ik belde vodafone om mijn contract op zeggen, ze hebben korting van 15 euro gegeven met nieuwe tv kastje.
sinds dat moment heb ik of geen Internet of geen tv
ik moet elke dag bellen omdat ik storing heb.het Is 10 cent per minuut
soms moet ik 4 aan 5 keer per dag bellen. Op dit moment Is mijn abonnement DUURDER en SLECHTER
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ze onredelijk mijn opzegging accepteren

