Mijn Klacht:
Ik heb op 16 september 2014 in een vodafone winkel aan een speciale telefoon een opzegging van mijn abonnement door gegeven.
Deze zou per 02-01-2015 opgezegd worden.
Nu is dit schijnbaar niet verwerkt en mag ik een maandje meer gaan betalen.
Want alleen de adreswijziging heeft plaatsgevonden maar de opzegging niet.
Ik ben al 6 jaar vaste goede klant bij vodafone, maar dat mag schijnbaar niks baten…
Gewenste Oplossing:
Als de abonnement gewoon per direct word opgezegd en ik niet door de schuld van vodafone (of mensen die hun werk niet goed doen ) een maand meer kosten mag betalen.

