Klacht: Vodafone maakt ontzettend veel fouten

op 30 juni 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben half maart getracht ons Vodafone abonnement (aantal nrs) over te zetten naar een andere BV Cema Beheer genaamd. 1 week later hebben we dit herzien, we wilden nl maar 3 nrs overnemen, en op verzoek van Vodafone een fax gestuurd met daarin de nrs die we wel over wilden nemen. Dat hebben we ook schriftelijke bevestigd gekregen. Maar toen is de ellende begonnen. We kregen dus op Cema Beheer 2 klantnrs. en 2 facturen. 1 met de correcte nrs en 1 met de overige nummers die in een failliete bv thuishoren. We zijn nu al vanaf half april aan het proberen dit recht te zetten. Voor mijn gevoel heb ik zo zachtjes aan iedereen wel gesproken bij Vodafone. Klantenservice/credit control/ finance. Ze zien allemaal dat er klantnrs bestaan van Cema Beheer dat er maar een correct is en beloven ons steevast dat het in orde gemaakt wordt en dat we niet meer gemaand zullen worden. Vervolgens wordt er weer geind en moeten we storneren dan volgen de aanmaningen etc. Vandaag komt er dus een brief dat de nrs inmiddels geblokkeerd zijn, prima want wij hebben die nrs niet, maar dat we moeten betalen anders worden we geregistreerd in Preventel en dat gaat me nu toch echt een beetje te ver. Zij maken fout op fout en spreken nu over een slechte registratie van Cema Beheer in Preventel.
Los daarvan verkopen ze ons een nieuw contract op de correcte nrs met 2 gratis Samsung Galaxy toestellen een witte en een zwarte op 20 juni. Vervolgens krijg ik een bevestiging in de mail waarin 2 witte toestellen vermeld worden. Dus weer bellen en mailen. Wij zijn Blackberry gebruikers. Vervolgens sluiten ze meteen onze Blackberry mogelijkheden af waardoor wij niet meer kunnen internetten-pingen/whatsappen etc. Sturen ons naar de Vodafone winkel voor een nieuwe sim-kaart werkt het nog niet. Dan wordt ons verzorgd nieuwe software te installeren. met het bezoek aan de winkel en het installeren van de software zijn we bijna een hele middag bezig geweest om er dan uiteindelijk (als het nog steeds niet werkt) aan de telefoon met Vodafoon achter te komen dat ze onze Blackberry faciliteiten heben afgesloten om dat we een ander abonnement hebben afgesloten met Samsung en Android toestellen. Slimme actie want de Samsung toestellen hebben we vandaag de 28e juni nog steeds niet.
Dus al met al vinden wij Vodafone een slecht georganiseerde organisatie waar de interne communicatie zeer slecht is en als er eenmaal iets fout gaat dat op geen enkele manier opgelost kan worden. Wij zijn er goed ziek van in ieder geval.

Gewenste Oplossing:

Cema Beheer klantnr 363939819 met alle facturen, aanmaningen, dreigingen uit hun bestand verwijderen. wij hebben de nrs die daarbij behoren niet.

Wij zijn Cema Beheer met klantnr 364021016.

Mochten wij geregistreerd worden in Preventel dan zullen wij zeker een advocaat inschakelen en stappen ondernemen.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste MargrietvanTilburg, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 06 september 2012 om 09:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door MargrietvanTilburg