Mijn Klacht:
Om een lang verhaal kort te houden. Ik wilde een zakelijk abonnement voor 1 jaar, vriendelijke dame van telefoonwinkel belde om deze af te sluiten. Even later kreeg ik het contract opgestuurd via mail. Hierin stond 2 jaar, waarna ik de dame terugbelde om aan te geven dat ik het voor 1 jaar wilde. Zei zou dit regelen. Ik heb dus het contract van 2 jaar nooit getekend. Ik heb mijn telefoon opgehaald bij de winkel en verwachte later een contract… Deze is nooit gekomen. Na een tijdje dacht ik dat ze het automatisch had verandert. Ik ben hier dus niet meer achter aangegaan. Nu 1 jaar later wil ik mijn contract opzeggen en zeggen zegt Vodafone dat het contract voor 2 jaar is! Ik word sindsdien van het kastje naar de muur gestuurd!!! Heel aardig als je wil afsluiten maar OPZEGGEN ho maar!!
Ik ga hier werk van maken, dit kunnen zij niet zomaar maken.
Gewenste Oplossing:
Opzeggen!