Klacht: Vodafone brengt afsluitkosten in rekening

op 02 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Jeroenzz, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien die klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 06 september 2012 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroenzz