Mijn Klacht:
Na de overstap op 16 maart naar tele2 ( dag wanneer het nummer geporteerd is) blijft vodafone smsen sturen met uw databundel is op.
het callcenter wil mij niet helpen en wil alleen maar verkopen, ze komen niet tot een oplossing.
Als dit niet wordt opgelost ga ik verdere stappen ondernemen.
Gewenste Oplossing:
Dat ik geen smsen meer ontvang en ik een officele bevestiging per email krijg,
Tevens een schade vergoeding voor de gemaakte belkosten.


