Klacht: Vodafone bereikbaarheid

op 23 mei 2015 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik ontving een email waar ik op heb gereageerd. Het betreft klachten vanaf oktober 2013 die niet opgelost zijn.

Geachte,

Het verbaasd mij ten zeerste dat u aangeeft dat Vodafone niet de juiste provider voor mij is. Ik snap dan ook niet dat u deze opmerking plaatst. Waar het mij om gaat is dat Vodafone mij  ongevraagd en ongemeld  enkele maanden geleden de toegang tot de klantenservice heeft geblokkeerd. Gezien dat klachten lopen vanaf oktober 2013, en deze nooit zijn afgehandeld geeft u kennelijk de reden dat Vodafone niet de juiste provider is.

Doordat de klantenservice niet bereikbaar is heb ik onnodige kosten gemaakt. Ik heb geen gebruik kunnen maken van de vervangende toestelservice waardoor ik een telefoontoestel aan moest schaffen om bereikbaar te blijven voor mijn bedrijf. Dit heb ik meerdere keren per email aangegeven waar nooit door Vodafone op is gereageerd. Ik kon op geen enkele manier in contact komen met Vodafone, terwijl het wel een betaalde dienst is waar ik geen gebruik van kon maken.

Tijdens mijn verblijf in Indonesië enkele weken geleden kreeg ik een SMS met de mededeling dat kosten niet beschikbaar waren,  en ik direct kontakt op moest nemen met de klantenservice. Uiteraard was dit niet mogelijk,  en waren gebruikskosten onbeheersbaar geworden. Ik heb de zakelijk specialist proberen te bereiken, deze was op vakantie, een auto replay van de email was het gevolg, en de telefoon stond uit. Via de Website heb ik drie andere zakelijk specialisten gemaild, maar tot op vandaag geen reactie.

In plaats van deze klachten naar behoren en op een professionele manier op te lossen krijg ik van u een email dat het contract kan worden ontbonden. En de mededeling (leugen) dat ik aan heb gegeven dat Vodafone niet de juiste provider voor mij zou zijn. Dit noem ik geen omgang met een klacht.

Daar komt bij dat de zeer onprofessionele houding van u (mij in de rede vallen, het lachen en lachwekkend vinden van mijn uitleg) niet geaccepteerd kan worden door mij. Voor de goede orde, en dat heb ik ook tijdens het telefoongesprek aan u gemeld, zijn ook deze gesprekken door mij wederom opgenomen, en zullen worden gebruikt om dit tot een passende oplossing te laten komen. Hier is tijdens dit gesprek ook nergens te horen dat ik aangeef dat Vodafone niet de juiste provider voor mij zou zijn. Ik geef zelfs meerdere keren in het gesprek aan dat ik een oplossing wil zien,  in plaats van mij als klant te laten verdwijnen. Dit zou wel erg makkelijk zijn,  en de weg met de minste weerstand.

Ik, als betalende klant vanaf oktober 2013 van jullie duurste abonnement, accepteer het niet dat er betaalde diensten door Vodafone worden geblokkeerd, en ik accepteer het helemaal al niet dat er gelachen wordt tijdens een telefoongesprek waar Vodafone niet capabel is om met een oplossing te komen. Ook het tot twee keer toe het gesprek te beëindigen door middel van de verbinding te verbreken is voor mij onacceptabel. U wilde zelfs uw naam en functie niet aan mij kenbaar maken in het gesprek. Toen verbrak u ook de verbinding.

Ik geef u (Vodafone) tot woensdag 27-5 de gelegenheid om met een passende oplossing te komen, en deze problemen uit de wereld te helpen.

In afwachting,

XXX

Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat

——– Oorspronkelijk bericht ——–
Van: “XXXX”
Datum: 22-05-2015 15:01 (GMT+01:00)
Aan: info@vosco.eu
Onderwerp: Vodafone

Geachte heer De Vos,

Zoals gister telefonisch besproken, doe ik u het volgende toekomen;

Gezien u aangeeft dat Vodafone niet de juiste provider voor u is, zal ik per direct uw nummer vrijgeven om uit te porteren naar ieder ander provider waar u het beste zaken mee wilt doen. Ook de restwaarde à 128,95€ van het toestel dat u destijds bij het abonnement van Vodafone heeft gekregen, zullen wij uit coulance niet in rekening brengen.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Voor nu een fijn weekend toegewenst.

XXXXXX
Sales Manager SoHo
Enterprise Business Unit
Vodafone Libertel BV
Mobile: XXXXXXX
Email: XXXXX

Vodafone Netherlands

vodafone.nl

Een juiste oplossing zou kunnen zijn:

- klantenservice blokkade opheffen
- vergoeding voor onbeheersbare kosten buitenland
- vergoeding voor aanschaf telefoontoestel omdat ik geen gebruik kon maken van de vervangende toestelservice
- nummer vrijgeven zodat wij zaken kunnen doen met een serieuze provider

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vosco