Klacht: vodafone

op 25 maart 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

De slechte service van vodafone, het lange wachten op reactie en als er eindelijk een overeenkomst is getroffen blijkt vodafone nergens van te weten. goede manier om je klanten te behouden.

zie voorgaande klacht, ik heb geen behoefte aan glasvezel van vodafone.

Reactie van de melder van de klacht WauZ

7 jaren geleden - 17-04-2013 Ons antwoord Beste WauZ,Via Klacht.nl heb ik je klacht over Vodafone Thuis doorgenomen. Ik vind het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent.De medewerkers van Vodafone Thuis zijn gespecialiseerd in deze dienst. Ik adviseer je om gebruik te maken van onderstaande contactgegevens: Telefoonnummer 0900-7171000 (€ 0,10 p/m) Bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag: 9:00 - 21:00 uur, zaterdag: 10:00 - 17:00 uur. E-mailadres: [email protected] vriendelijke groet,Berny Vodafone, Medewerker Klachtafhandeling 17-04-2013 Uw vraag (Ingevoerd door Bernie Cramers)Dus allereerst duurt het een maand voor je reactie krijgt en als je dan uiteindelijk een reactie krijgt word je ,hoe wonderbaarlijk, weer van het kastje naar de muur gestuurd... ten tweede: waarom word dit niet gewoon op klacht.nl gepost maar lafjes naar mijn mail gestuurd? Is er iets wat de rest van internettend nederland niet mag weten? Dat er gewoon niemand binnen jullie bedrijf eigenlijk weet waar hij of zij mee bezig is? Ten derde ik ga niet nog meer beltegoed verspillen als toch niemand weet waar ze mee bezig zijn. Volgens mij kan dit prima via internet opgelost worden daar ik ook via de mail toegezegd heb gekregen dat het glasvezel abonnement opgezegd is.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Vodafone

Heeft op 18 april 2013 om 16:04 geantwoord

We hebben de klant een reactie via e-mail gestuurd met daarin een passend advies.

Alle klachten die gemeld zijn door WauZ