Klacht: Vluchttijden

op 23 februari 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Wij vliegen over enkele weken naar Egypte met een baby van 6 maanden. Nu zijn onze vluchttijden gewijzigd van ’s ochtends met aankomst begin van de middag naar ’s avonds met aankomst midden in de nacht na 02:00. Er zit 13 uur tussen. En op de terug van aankomst in de vroege avond naar aankomst na 03:00.

Ik krijg nu van hun als antwoord dat de vluchttijden onder voorbehoud zijn. En als het wat wijzigt is het ook geen probleem. Maar als je een duurdere reis boekt omdat de vluchttijden gunstig zijn en dan wordt omgeboekt naar zeer ongunstige vluchttijden met een baby. Dan vind ik dit onacceptabel. En vooral als er totaal niet wordt meegedacht en geen service is vanuit Corendon.

Wat zijn hierin de mogelijkheden.

Gewenste Oplossing:

Als ik het volledige bedrag terugkrijg of als we tegen gunstigere prijzen mogen vliegen. Evt. een dag eerder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

5 maanden geleden - Beste RaulB, Wat vervelend hoe dit gelopen is. Helaas gebeurt het (te) vaak dat vluchttijden wijzigen binnen een pakketreis waardoor je als consument minder vakantie hebt. Dat is zonde en wellicht heeft u recht op een vergoeding. Wij bij consumentenprogramma Groeten van MAX zijn bezig met een onderzoek en kunnen u misschien helpen. Wilt u mij uw telefoonnummer mailen? Hartelijke groet, Myrthe (redactie) - groetenvanmax@tuvalu.nl

Alle klachten die gemeld zijn door RaulB