Klacht: Vluchttijden

op 09 augustus 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben met 5 personen een reis via sunweb geboekt naar lara turkije.
Echter zijn onze vluchttijden zo ongunstig dat 2 hele dagen van onze reis kwijt zijn!!
En moeten we daarbij een tussenlanding maken in rotterdam!
Na gebeld tehebben met een medewerkster van sunweb verzekerde ze ons dat er geen oplossing mogelijk was! Omdat de vluchttijden onder voorbehoud zijn!!!
Ook prate de medewerkster steeds door me heen als ik vragen stelde opzoek na een oplossing!!
Wij hebben dit al jaren eerder mee gemaakt met sunweb!!
We wilde sunweb nou toch weer een kans geven…in de hoop dat de situatie nu wel verandert zou zijn!! Dus niet!!!
Ook hebben we contact voor het boeken gehad met een medewerker van sunweb deze verzekerde ons gunstige vliegtijden zonder tussen landing en dat we de hele 8 dagen zouden kunnej genieten van onze vakantie! Dit voeld nou als bedrog omdat vanalles dit niet waar gemaakt kan worden volgens de andere medewerkster.
Wij zijn HEEL ERG TELEURGESTELD omdat dit al de tweede keer is!

Wij zouden zeer tevreden zijn als onze vluchttijden
Gunstiger zouden zijn na smorgens vroeg vertrekken vanuit nederland en savonds terug vanuit turkije.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 10 augustus 2016 om 10:48 geantwoord

Beste meneer Janssen,

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over deze kwestie.

Gisteren en eerder vandaag heeft u zelf al telefonisch contact gehad met mijn collega's. Hierin is u de mogelijkheid voorgelegd vanaf Amsterdam te vliegen tegen een toeslag van 10 euro per persoon voor zowel de heen- als de terugvlucht.

U geeft aan blij te zijn met deze mogelijkheid en momenteel denkt u hier overna, ook omdat u moet overleggen met uw reisgezelschap.

Indien u de vluchten wilt wijzigen, kunt u dit telefonisch aan ons doorgeven of de wijziging zelf doorvoeren via Mijn Sunweb.

Namens Sunweb wens ik u alvast een fijne vakantie in Turkije!

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Jay ramona