Klacht: Vlucht op 11 dec gecanceld

op 18 december 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op 11 December terug naar Nederland moeten vliegen met KLM op vlucht kL 0736. Maar de vlucht is gecanceld. Ik heb 1 werkdag gemist. En ik kreeg ook geen voucher, niks terug van KLM. Ik heb extra kosten moeten maken voor verblijf etc, maar kreeg niks vergoed van KLM. En naast dit was de hele computer systeem niet goed. Op de site van KLM was er niet de goede informatie gegeven waar we ons nieuwe vlucht ook gemist hadden. Pas toen we daar op de airport van Curacao waren hadden ze ons gezegd dat de site niet up to date was. Ik hoop dat ik een vergoeding krijg van KLM van mijn extra kosten die ik heb gedaan en van mijn gemiste werkdag.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik een vergoeding kan krijgen van mijn kosten en mijn verloren werkdag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Juleysa