Klacht: Vlucht niet geboekt

op 15 augustus 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Ik zit nu op Schiphol met de tickets die jullie mij gestuurd hebben maar bij Easyjet zijn wij niet bekend! Onze vakantie gaat nu niet door! Sun web was niet in staat ons probleem om half 6 in de ochtend op te lossen! Moet straks, na 9 uur, bellen met het hoofdkantoor! Ben zwaar teleurgesteld en hoop dat ik uiterlijk morgen nog weg kan voor 1 week zonder extra kosten!

Als ik uiterlijk morgen weg kan naar de accomodatie die ik geboekt heb en voor de volledige 8 dagen! Een vergoeding van de geleden schade, zoals de € 600 die je krijgt als je vlucht niet door gaat!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 15 augustus 2018 om 10:19 geantwoord

Beste mevrouw Kosters,

Wat vervelend dat er problemen waren met de passagierslijst bij EasyJet. Ik heb van mijn collegas begrepen dat er ondertussen een nieuwe vlucht voor u is geregeld zodat u alsnog vandaag kan vertrekken naar uw vakantiebestemming!

De reisleiding en uw accommodatie zijn op de hoogte gebracht. Ik wens u een heerlijke vakantie toe!

Team Webcare Sunweb

Heeft op 23 augustus 2018 om 23:11 geantwoord

Door het missen van onze vlucht ben ik een vakantiedag kwijt! Ik en mijn dochters zijn zwaar teleurgesteld. In plaats van om 10 uur in de ochtend aankomen kwamen wij om 5 uur in de middag aan op de luchthaven en waren wij om 7 uur in de avond op onze bestemming!
Hierdoor waren wij een hele dag kwijt en eisen wij een vergoeding van minimaal €600 pp door geleden schade.
Aangezien wij een vertraging van meerdere uren hebben meegemaakt hebben wij hier recht op, volgens het garantiefonds!
Ook bij de terugvlucht stonden wij weer niet op de lijst, wat mij en mijn kinderen een heel vervelend ervaring vinden.
Verder heb ik alle taxikosten moeten betalen van huis naar Schiphol en van Schiphol naar huis! Na omboeking, door jullie geregeld, ook weer taxi kosten van huis naar Rotterdam! Door alle stress vergeten bonnetje te vragen.
Alleen al deze kosten komen op een bedrag van € 250 .
Al met al hebben ik en mijn kinderen een hele vervelende ervaring overgehouden aan deze reis!
Bij deze hoop ik mijn taxikosten terug te krijgen en de vergoeding waar ik recht op heb voor het te laat vertrekken van mijn vlucht!

Reactie van de melder van de klacht Anne-Marit

3 maanden geleden - Deze vakantie heeft mij in plaats van rust veel stress en een hoop overbodige kosten opgeleverd. Heb een hele vervelende vakantie gehad in plaats van uitgerust te zijn!

Alle klachten die gemeld zijn door Anne-Marit