Klacht: Vlucht K7H8WS geannuleerd, maar geen geld terug!

op 21 maart 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zijn 2 tickets geboekt voor een weekend weg, de vlucht is geannuleerd naar Frankrijk. Maar krijg geen berichtje dat wij een voucher krijgen van Transavia om een ander keer te reizen. Dit wil ik niet, ik wil mijn geld terug. Krijg nergens een reactie van Transavia, niet per e-mail, niet telefonisch en niet op hun WhatsApp service. Dit is heel slechte service en het is onmogelijk om te weten nu of er nog de komende maanden gevlogen kan worden. Ik wil dat er een reactie komt en dat ze naar mijn klacht luisteren. Mijn geld moeten ze gewoon terug overmaken, dit is geen klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vluchtK7H8WS