Klacht: Vlucht gemist door nalatigheid van Nuhr

op 06 januari 2014 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Nu na ruim 10 weken een klacht te hebben ingediend bij Nuhr, heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Mijn klacht is als volgt:

ik heb voor mijn zus een vlucht gereserveerd voor 31 oktober met de reserveringsnummer 213030168, die ik met deze klacht mee stuur als bijlage.

In deze reservering ziet u dat de vlucht om 6 uur zou vertrekken. Een medewerker van Nurh, Samira heeft 29 oktober contact met mij opgenomen. Zij heeft mij verteld dat er een tijdswijziging was van 6 uur naar 7 uur. Ik zou hier overigens nog een e-mailbevestiging van ontvangen die ik tot heden nog niet heb ontvangen.

Ik heb dit vervolgens doorgegeven aan mijn zus die met deze vlucht zou vliegen. Mijn zus wou 31 oktober gaan inchecken op basis van verkregen informatie, dus ze zou met de vlucht van Arabia vliegen maar een uurtje later. Toen ze daar kwart voor 6 bij de incheckbalie stond heeft de medewerker haar duidelijk gemaakt dat er helemaal geen tijdswijziging is met de vlucht van Arabia en dat ze gewoon te laat was. U begrijpt dat dit heel vervelend voor ons is aangezien de medewerker van Nurh. Direct om 9 uur heb ik contact opgenomen met een medewerker van Nuhr, die mij heeft verteld dat de reservering inderdaad is gewijzigd en dat de vlucht met Transavia is in plaats van Arabia. Deze informatie heb ik jammer genoeg niet eerder verkregen zodat mijn zus hier rekening mee kon houden.

Ik heb een alternatieve vlucht boeken wat jammer genoeg niet al te goedkoop is, daarom wil ik dat Nuhr mij schadeloos stelt aangezien de fout niet bij mij noch bij mijn zus ligt maar bij de nalatigheid van Nuhr.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 13 augustus 2016 om 10:49 geantwoord

Dit is een gedateerde klacht die via een foutieve klachtenpagina is binnengekomen. Dat is de reden waarom deze destijds niet door ons is behandeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw melden.
Nuhr

Alle klachten die gemeld zijn door o.elkhadiri1994@gmail.com