Klacht: vlucht gemist door extreme duur controle handbagage

op 09 augustus 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Doordat de controle van de handbagage extreem lang diirde vanmorgen, heeft mijn vriend Charin Sitthiwang zijn vlucht gemist naar Thailand, via Moskou. U kunt van mij aannemen dat hij ruim op tijd bij deze controle aanwezig was, kant en klaar met boarding pass, want tot aan de douane controle was ik daar bij. Nadat hij eindelijk aan de beurt was heeft hij als een gek geprobeerd om nog het vliegtuig te halen, maar helaas. Vervolgens hebben uw medewerkers hem verteld een compleet nieuw retour ticket te moeten kopen, zonder enige compensatie of mogelijkheid om te reclameren, bij een andere vliegmaatschappij, Tevens werd hem duidelijk gemaakt dat ook de retourvlucht van de eerder geboekte reis ging vervallen, dus diende hij ter plekke een compleet duur (meer dan 1000 euro!) retourticket te kopen. Alsof de oorzaak van het gemiste vliegtuig bij hem zelf lag!

Ik vind deze gang van zake schandalig. Wat vind u ?
Waar kunnen we verder terecht voor genoegdoening en compensatie?

Wanneer het 2e ticket financieel wordt vergoed.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos van der Velden