Klacht: vlucht EZY7926

op 10 augustus 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Beste Easyjet,

Afgelopen zondag zou ik een vlucht hebben genomen van Nice terug naar Amsterdam schiphol. Deze vlucht bleek 6 uur vertraagd te zijn. De reden hiervoor heb ik later op het nieuws gelezen en is natuurlijk ook overmacht voor Easyjet zelf. Helaas is er op het vliegveld zelf weinig actie ondernomen passagiers goed op de hoogte te stellen en we hebben overbodig lang moeten wachten voor we naar buiten konden. Zelf had ik zondag middag een belangrijke afspraak staan, door deze vertraging heb ik deze niet persoonlijk maar via Skype kunnen bijwonen. Hierdoor heb ik het 6 uur uitgestelde vliegtuig moeten missen. Vanuit Frankrijk heb ik een uur! geprobeerd een juist nummer van Easyjet te vinden om te vragen wat de mogelijkheden waren mijn vlucht om te zetten. Tot mijn grote frustratie heb ik nergens de juiste contactgegevens gevonden en heb ik een andere vlucht voor 294 euro geboekt naar Nederland.

Graag zou ik het ticketbedrag van 190,11 euro retour ontvangen vanwege de grote gevolgen na deze 6 uur langdurige vertraging.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Floor Pepping