Klacht: Vlucht EZY 331 Venetie naar Schiphol Amsterdam geannuleerd

op 13 juni 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Onze vlucht van Venetië naar Amsterdam op vrijdag 29 mei 2016 was geannuleerd. Wij waren al ingecheckt en in het bus richting de vliegtuig….iedereen moest weer eruit omdat er een “probleem” was. Veel later hebben we gehoord dat de crew over hun toegestaan vlucht uren heen waren en niet meer mocht vliegen. Via sms kregen wij een link van easyjet om een hotel te boeken en retour vlucht te regelen. Deze werkt niet!
Wij hebben zelf een hotel kunnen regelen en retour vlucht voor de volgende dag. Optie van easy jet (naar 3 uur in de rij te hebben gestaan…) was om ons om te boeken voor een retour vlucht 5 dagen later! Deze optie hebben wij niet geaccepteerd (i.v.m. kinderen alleen thuis en onze werk verplichtingen). Nu hebben wij reactie van Easy jet dat ze compensatie niet willen betalen. Reden “slecht weer”. Alle andere vluchten van Marco Polo vliegveld zijn wel vertrokken. Blijkbaar hadden die geen last van slecht weer *&^%!

Als alle gemaakt kosten vergoed worden plus compensatie.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandie