Klacht: Vlucht EP3JJXC van 27/12/2015 geannuleerd

op 23 mei 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht Geneve-Amsterdam wordt geannuleerd, volgende mogelijkheid om naar Amsterdam te vliegen is 30/12/2015. Nachttrein genomen. Easyjet Geneve bevestigde dat kosten vlucht én trein vergoed worden. Echter alleen vlucht is vergoed. Treinkosten niet, argument easyjet: vervoer naar aankomstplaats (Amsterdam) anders dan vlucht wordt alleen vergoed wanneer deze binnen vluchttijd + 6 uur is. Treinreis was ongeveer 13 uur. Ons argument: we hadden met vlucht pas 3 dagen later naar Amsterdam kunnen vliegen. Herhaaldelijk contact met klantenservice levert niets op, sterker ze reageren niet meer op mijn mails (laatste mail 11 mei 2016).

Gewenste Oplossing:

Wanneer treinreis 100% betaald wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ChrisCH